Wednesday, August 8, 2012

鬆馳熊Macaron製作班
嗨~ (要小心點用字. 昨天趙微在微博上嗨了一下, 立即引起極大迴響, 連劉翔都被拉下水... LOL)

大家有留意今日BEECRAZY的團購嗎? $148鬆馳熊Macaron製作班現金券 (上面註明: 如選擇製作鬆馳熊Macaron須於兌換時另補差價$30, 即總共$178)

其實近日jUan與J同學都在研究包堂整鬆弛熊macaron.
看看表情多多的鬆弛熊多可愛 <3<3<3

除了鬆弛熊, 亦可選擇其他卡通人物.

好可愛呀! 雖然未必捨得吃了它們, 不過好想整呢!

團購$178只能整一款公仔, 怎能滿足心多多的jUan呢?
款款都好可愛. 既然要動手做, 不如一次過連同另外幾款喜愛的卡通人物都一併學啦!

jUan現在和朋友包堂, 想邀請你妳您來一起參與.

如果8-11人, 可學3款公仔; 如果有12人+, 可學4款公仔.
每人做一款, 預計有8-10粒製成品 =)
收費每位$360 (包一份材料及包裝)
課堂大約需時3.5小時
日子時間待定, 預計是10月中的星期日下午.
上課地點是 Flavors Limited - 九龍佐敦山林道7號漢國佐敦中心901室 (佐敦港鐵站 D出口)

無論你想認識志趣相投的朋友, 互相交流寫blog美容減肥shopping心得, 還是只想單純地整鬆弛熊macaron, 什麼理由都好. 有興趣的你妳您請立即留言報名啦.
留言請寫低你的稱呼, email, 聯絡電話, 或者你的blog也可以.
如果你想連同幾個朋友一起報名的話, 請在留言清楚註明參加人數.
名額6名.抽籤決定.

報名日期: 由即日至12/8/2012晚上12時正
成功參加者會於17/8/2012獲email通知, 指示付款方法. 以付款作實, waiting list的朋友仍然有機會的.
如反應熱烈, jUan會考慮加班, 讓更多朋友一起分享整macaron的喜悅.

jUan名下的blog亦同時開放報名留言.
Blogger - http://juancylo.blogspot.com/
BE - http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?118809
theZtyle - http://www.theztyle.com/?68635 
she.com - http://blog.she.com/jlo 

No comments:

Post a Comment