Monday, September 19, 2011

全城最正放題 ﹣ 大喜屋

全城最正放題 ﹣ 大喜屋

=)
明天終於到食大喜屋的日子了。
自從上月接待來自杭州的荷蘭exchange朋友食過之後,我深深地迷上大喜屋。
翌日回到公司已經不斷跟同事說如何新鮮如何好食。
後來遇著要拔智慧齒,約了很久,終於鐵定明天下班後去。

分享一下我之前寫的食評啦。

******************
真係太正了.
我本來都唔係一個特別喜歡放題的人.
曾經有朋友帶過我去食松x, x吉...等等的放題, 總係覺得一般般的.

踫巧有朋自遠方來, 打算找家日本野食, 於是找到呢間.
好好彩的, 果日 (星期日) 中午先打去BOOK張10人台, 竟然比我BOOK到.

大喜屋環境比較陝少, 台與台之間都幾迫下.
不過亦造就了更close的氣氛.

呢度野食既選擇超多, 每隻顏色既"點心紙"我地都點了.

魚生又厚又新鮮. 仲排得好靚tim.
蟹粥味道很鮮.
各款串燒都點了.
張台爆到要叫佢cut單.
待消化多d之後再追加一round更大盆的魚生.
另外介紹一下這裡的東風螺.
我自己就冇乜大興趣, 不過友人都好喜歡, 追加再追加.
喜歡食的人可以喪叫.
呢度野飲既選擇就比較少, 只有幾款汽水. 我對汽水mama地, 如果有鮮綠茶就好了 =)
甜品方面亦冇乜得選, 我地以生果盆代替了.

以後食放題我只會去大喜屋啦.
同頭先提過的放題店比, 真係超班幾個層次.

No comments:

Post a Comment